close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

קיר בריקים – מה היתרונות שלו

מערכת שורשל ניסן, תשעח15/04/2018

קיר בריקי הוא דרך נפלאה לעצב בצורה מיוחדת את החדר או הבית שלכם...

תגיות:
כשמסתכלים על מבנה בתהליך בנייה, לפני שצובעים אותו והרבה לפני ששמים מלט ושאר הדברים, מה שאנחנו נראה זה לבנים. לבנה על לבנה אשר עומדות ומהוות את השלד של הבניין. על גבי אותן לבנים אנחנו נוכל לראות בהמשך כיצד הופכים את המבנה לתוצר הסופי לו הוא מיועד, בין אם זה מבנה מגורים, מסחרי, ציבורי או כל מבנה אחר.

יש מקרים מסוימים בהם אנחנו יכולים לראות, לכאורה, גם אחרי שבנייתו של המבנה הגיעה לסיום, עדיין כיצד קיר מסוים הוא בעיצוב של לבנה על לבנה, כאילו לא השתנה דבר מהשלב בו הוא הניחו את הלבנים לצורך בניית השלד. מדובר על מבנים בהם יש קיר בריקים לעיצוב ייחודי של חלל החדר.

מן הסתם, קיר בריקים איננו דומה לקיר לבנים רגיל כפי שאנחנו מכירים אותו מעבודת השלד, כאן מדובר על קיר שכל כולו מיועד לעיצוב. זהו קיר בו יש בריקים, אשר במראה שלהם מזכיר לבנים אך הוא שונה מאחר ולהבדיל מהם, הוא מגיע בצבעים שונים, תוואי הגבול שלו הרבה יותר ברורים וחדים, הוא בעל מראה מרשים יותר, וכאמור, הוא משמש לעיצוב. צריך לומר שבדרך כלל נהוג להשתמש בו בקירות פנימיים ולא בקירות חיצוניים כפי שנהוג להשתמש בלבנים רגילות.

יתרונות בעיצוב קיר בריקים
היתרון העיקרי הוא העיצוב. במקום להשתמש ב"עוד מאותו דבר" כפי שהיינו רגילים במשך שנים, כלומר תמונות, ציורים וכדומה, הרי שאנחנו יכולים להשתמש באלמנט עיצוב אחר, שונה, אשר יכול להגיע בצורות שונות. אנחנו יכולים לבחור שחלק מהקיר יהיה בנוי מבריקים, אנחנו יכולים להחליט שיהיה זה קיר שלם או חצי קיר, אנחנו יכולים להחליט שאנחנו מרכיבים את הקיר בסלון, במטבח או בכל מקום אחר, ויש עוד שורה של דברים שאנחנו יכולים להחליט לגבי אופי ההתקנה, בהתאם לעיצוב שאנחנו רוצים לייצר במקום.
עוד נקודה שאנחנו צריכים לקחת בחשבון לגבי קיר בריקים, מאחר ולא מדובר בקיר שלד, אז אנחנו יכולים להסיר אותו בקלות, אנחנו יכולים לשנות את המבנה שלו, ומן הסתם אנחנו יכולים להתקין עליו דברים שונים שיוסיפו נפח נוסף לעיצוב.

חשוב להדגיש, אם אנחנו רוצים להתקין קיר בריקים, הרי שאנחנו לא יכולים לעשות זאת לבד. התכנון רצוי שיתבצע ביחד עם מעצב פנים שמתמחה בכך, הוא יוכל להציע לנו הצעות ורעיונות ועיצוב וקישוט קירות משתלמים וכן הוא יוכל לתכנן את העיצוב הכולל, כיצד הקיר ישתלב עם שאר האלמנטים שקשורים לעיצוב המקום.

תהליך הבנייה עצמו, צריך להתבצע על ידי אנשי מקצוע, שידעו כיצד להדביק את הלבנים אחד לשני, וכיצד להעמיד את הקיר בצורה נכונה על מנת שלא יפול ויחזיק מעמד זמן רב. הם גם יוכלו לעזור לנו לבחור את הבריקים אשר יכולים להתאים לנו הן מבחינת איכות והן מבחינת עיצוב.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה